Skip to main content

Najczęściej zadawane pytania

Postaramy się sprawnie odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na interesujące Cię treści – zapraszamy do kontaktu. Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na każde pytanie związane z kupnem i sprzedażą aut.

Jak mogę ustalić wartość mojego pojazdu?

Zachęcamy do wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Niezbędne dane pozwolą nam ustalić cenę. Wystarczy, że wypełnisz przygotowany przez nas formularz, bądź skontaktujesz się telefonicznie,a my przygotujemy dla Ciebie profesjonalną wycenę.

Jakie formy zapłaty mogę się spodziewać?

Forma zapłaty uzależniona jest od wymagań klienta. Klient wybiera dogodną dla siebie formę, może to być zapłata „od ręki” za gotówkę, lub w formie przelewu na konto bankowe.

Jak długo trwa proces sprzedaży?

Skup Aut Filar błyskawicznie reaguje na każde zgłoszenie. Działamy 7 dni w tygodniu, zapewniamy więc natychmiastowy kontakt. W moment podjęcia decyzji o sprzedaży auta, jesteśmy w stanie dojechać we wskazane przez klienta miejsce o każdej porze.

Czy skupujecie auta w wersji angielskiej?

Tak, jesteśmy zainteresowani autami w formie angielskiej.

Czy sprzedaż auta wiążą się dodatkowymi kosztami w Urzędzie Skarbowym?

Nie, klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.

Kto płaci za transport auta?

Auto odbierany jest na nasz koszt. Dojeżdżamy w każde miejsce na terenie województwa pomorskiego.

Czy mogę sprzedać uszkodzony samochód?

Tak, jesteśmy zainteresowani pojazdami w każdym stanie technicznym. Zachęcamy do złożenia zapytań ofertowych i kontaktu z naszym przedstawicielem.

Jakie dokumenty potrzebne są do sprzedaży auta?

Potrzebne dokumenty to Dowód rejestracyjny, Karta Pojazdu, Ubezpieczenie, Dokumenty serwisowe, Dowód osobisty właściciela (właścicieli)

Czy jesteście zainteresowani samochodem marki …..?

Jesteśmy zainteresowani samochodem każdej marki i każdego rocznika.

Jaki jest obszar działania?

Działamy na terenie całego województwa pomorskiego.